15 januari

hej igen!

dagen blev inte så tråkig som jag hade trott. runt ett, efter att fått lov och väntat på emret i flera timmar pga att han inte tar sig upp ut sängen så åker vi till tunet ishockeyrink. jag emret chrille och bachlund! dom "stora och starka" killarna som tror dom är tuffa när dom åker och jagar en puck, chrille och emret skutta runt på plan som två fyra åringar. oh va glada dom var!

medans jag och bachlund stod på sidan av isen och såg normala ut. efter ett tag blev vi båda puck-kallar, om vi så vela eller inte. det var bara att springa och hämta puckarna. om man ska spela hockey så ska man väl ha med sig pucken? inte skjuta bort den. menmen, jag vet inte hur dom kör...

senare ikväll blir det nog att möta upp pojkarna igen. dom skulle först och kolla på bio, frågade om jag skulle med men jag har inte ens orkat kolla. jag tror att det är helt slutsålt. får vänta tills grabbarna är klara. då blir det nog att hända någonting. förhoppningsvis :)

jaja. nu måste jag klä på mig lite mer kläder annars fryser jag ihjäl! okej, lite ivan. me nästan...!

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0