12 januari

Tjolahoppsansa!
jag har precis skickat iväg mitt och lucas cv till norge, eller rättaresagt till ett hotel i stavanger!
Jag vet inte om jag berättade de men när jag var hemma hos ehlina nu i helgen så fick jag en mejladress av jessica, en snäll liten tös, till en kompis till henne som jobbade där. Så nu har jag iallafall skickat iväg våra cv:n så nu är det bara att hålla tummarna! IGEN....!
håll
håll
håll!

idag iallafall så har jag och tora busat.
vi har snackat skvaller, skrattat, ätit subway, kollat på nån "läskig" film som tora satt och gömde ansiktet bakom filten med... barnfilm tyckte jag!
men men. hon måste ju också växa upp ;)

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0