10 januari

hej!
sovmorgon idag, riktigt skönt!
gårdagen bjöd på mycket skratt och sång hemma hos familjen ohlson i romme!















de där väl vi göra om flickor och pojkar! och jag lovar, då sjunger jag mer än en låt.


idag händer det inte så mycket förän ikväll då jag kanske ska åka till säter och hem till hanna för att träffa och mysa med henne och amanda. år och dagar sen vi sågs så det ska bli superkul! inte helt spikat än att det blir något. men hoppas :)
nu kurrar maggen! bäst att gå å titta till kycklingen.
hade!
hej

Kommentarer
Postat av: Sus

SÅ mysigt vi hade. En helkväll med er ungdomar är det bästa jag vet. Kom tebax snart :) KRAM mamma Sus

2010-01-15 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0