wiho

det var någonting jag skulle berätta.. men nu när jag väl sitter här så kommer jag inte på vad det var...
jaja, jag kommer väl kanske på det senare. eller så var det inge viktigt.

de här med jobb nu då. ni kommer få höra mycket om det, men jag är så glad :D
tänk om jag får båda jobbet. både i lindvallen och lillehammer, det skulle bli PERFEKT! för bageriet i lindvallen stänger i maj, och jobbet i norge börjar i maj. så det skulle betyda att det bara blir hem och vända sen åka igen! wihoooo.
jag kanske tar ut allt i förskott nu när det inte är säkert alltihopa, men men. då får jag bli besviken sen :p
nu måste jag laga nå mat, maggen kurrar
höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0