tisdag

vilken dag det var igår! superkul :)
dagen började med att jag vaknade runt 11, jenny ringde och ville leka med mig och emma. självklart!
hoppade i kläderna, åkte till stan och hämtade upp jenny och sen till tågstation för att slänga in emma i bilen. efter de for vi till thaien och käkade, den där vid almas cafe, vet inte vad den heter.
mmmmmmmmm så gott det var! det blev två stora portioner för oss alla tre! efter de åkte vi till kupolen för att gå runt och kika lite där, slutade med att vi gick upp och satt oss på waynes och tog någonting och dricka, jag var fortfarande proppmätt sen lunchen så jag orkade inte få i mig något annat än en ice tea, smak persike och ni ville veta. himla gott!
satt där och stirrade en stund, kommenterade folk, ja. sånt som man gör när man sitter och fikar helt enkelt.
det blev en runda till på några affärer efter fikat för att sen åka hem till jenny och softa :)
jenny diskade och torkade i köket, jag och emma mublerade om lite, så VIPPS så blev det så hemtrevligt så! riktigt bra jobbat tjejer ;)
jenny frågade även mig om jag vela ha hennes lägenhet när hon åker till bali i april, super skönt! ja!
runt 8 tror jag klockan var så körde vi emma till stationen igen, jag och jenny åkte för att panta burkar och sedan upp på jobbet en sväng. men en sväng blev en måltid. jenny hade gratiskuponger som vi använde :D
så vår dag igår bestod av mat, mat, sitta och jäsa, mat mat, jäsa, mat mat och ännu mer mat. haha
men man måste ju få ha sånna dagar också!


jenny, vilken stjärna  


runt 23 åkte jag ifrån jenny och till torsång för att träffa jimmy, daniel och madde. madde en gammal barndomskamrat som jag inte har träffat på säkert 12 år, så det var superkul verkligen!
spelade wii för första gången, spöade alla tre på golf, nybörjar tur sa dom, skicklighet sa jag! spelade lite bowling också, men de gick inte alls lika bra...
men iallafall, en superduper rolig dag!




jag har för ett tag sen kommit hem ifrån en promenad i pulsande snö i skogen. lite kallt åt kinderna men åh så skönt det var! funderar tillochmed på att inskaffa mig ett par längdskidor, det finns ju superfina spår! längdskidor ser så skönt ut. vad säger ni mamma och pappa? ska vi ta och inskaffa oss ett par? :)
nu ska jag ta och kila upp i duschen, sen blir det köttfärssås och spagetti med lillebror.
hade! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0