svordommar över hela världen

först vaknar man av att hemtelefonen ringer, det sitter en döv människa i tvrummet och pappa sågar och bankar i väggarna... fuck. men inte bara de, mormor ringer och berättar att min jacka har gått sönder i tvätten!!! och mormor har gjort rätt, hon har gjort som det stog på lappen i jackan. så nu ska jag stämma stadium, dom ska ge mig en ny exakt likadan jacka annars bränner jag fan ner skiten! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
två dagar tills jag åker och det här händer. konstigt att det händer mig? nej. olycksfågeln. fan
tänk om dom inte har jackan kvar. vad gör jag då? jackan var ju bäst! snyggast! varmast! skönast! jag måste ha den! jävla helvette.
ni får klaga på at jag svär, men just nu får jag de. om jag skulle skriva alla svordommar som kommer upp i mitt huvud nu så skulle hela blogg.se överhettas.
fan!

+ att jag tror att izma har gått vilse och flygit till katthimlen.
kom hem!
dum spiro, spero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0