söndag

hej. tänkte uppdatera en snabbis nu innan jag lägger mig.
gårdagen kunde inte bli bättre! käkade på broken med emma och jenny, helt underbart! supergod mat!
både förrätt, varmrätt och efterrätt, så alla tre rullade nog mer eller mindre hem. men det var det värt. det var värt varenda liten krona! mycket skratt och prat. de måste jag säga att vi är ganska bra på.
runt halv 12 så gick jag och jenny hem till henne för att putta bilen till andra sidan vägen pga datumparkering, de va drygt och kallt!
skrattar bara jag tänker på de
efter de blev de en öl på bakfickan och skrubben. härligt härligt
jobbat idag, det var faktiskt riktigt drygt! var helt slut i hela kroppen. trött som ett monster.
men timmarna gick ganska snabbt och jag har inte gjort nå annat än att legat i sängen sen jag kom hem. bara duschat och ätit. det är så det ska vara på en söndag! den här söndagen
ringde föresten sälen också idag efter maten. jag börjar jobba där tisdag morgon, alltså den 2 mars tror jag det är. nice!
jobbar natt på söndag, sen är det bara hem och sova, upp och sätta sig i bilen och dra. YES!
pratade lite om boendet också, säng och allt fanns. dock inte internet så jag kommer ju vara ganska pratglad i telefon! eller så tar jag datorn med upp ändå och söker efter nå trådlöst nätverk och bara hoppas på att det fungerar.
datanörd?
ja det är jag

nu ska jag ta och sova lite tror jag, försöka iallafall
godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0