nervös

jag?! nervös? något står inte rätt till alltså.
har precis packat ner all mat i påsar och ställt ut i hallen så att allt är klart till imorgon så jag bara kan vakna, göra mig iordning sen dra. blir att åka förbi jobbet och ta en liten frukostmacka, säga hejdå för att sedan trycka ner plattan i mattan upp mot lindvallen, hämta min jacka :D och sedan till jobbet!
sitter iallafall just nu med färg i håret. pärlblond is the shiiiit. lite tråkigt för det är alltid den färgen jag har. kanske man skulle sluta upp mer kärringfasonerna och pröva på något nytt?
det skulle väl inte sitta helt fel?
nej nu ska jag ta och lägga fram kläder till imorgon
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0