krakel spektakel

hoho
hej
hejsan

då var det lördag igen också! och en ledig lördag för en gång skull.. jädrans skönt!
lär ju säga att gårdagen var riktigt lyckad. först förkrök hemma hos p.helander med han sofie, johanna, jimmy och dennis. lyssnade på musik, gosade med Tila (deras hund) som i övrigt låter som en gris :p det är en sån där kort liten ihoptryckt hund, som ser ut att hamnat pladask ansiktet direkt efter födseln. kommer inte ihåg vad dom heter, SUPER söt iallafall!
efter de så drog jag med linda och rebecca in på stan, satt oss i en lägenhet, svepte en öl för att sedan gå skillda vägar. jag gick hem till tysken och dom andra två gick nog på flamingo tror jag.
väl hos patrik var det fullt ös. möttes av en halvnaken karl direkt inanför dörren.
- jo grattis!
p.tysk tyckte de va varmt, och oh så rätt han hade. lägenheten var full av folk. trevligt folk! minglade runt lite, drack lite öl, dom hällde tillochmed i mig smirnof black (klaga på min stavning, gör det. jag dricker inte sprit och vet inte hur skiten stavas) INTE gott. men man kan ju inte visa att man är en vekling ;) inte för att jag är de. men ändå!
runt halv två röck jenny tag i mig och drog ner mig ner på stan. in på skrubben, REDBULL VODKA!
oh herrejisses... inte ens de är gott! jag tror jag bjöd bort mer än vad jag drack själv, medans simon sitter och skrattar åt mig och kallar mig kärring... vadååå? förstår verkligen inte vad han menade med de...
klockan 2 efter två redbull vodka så drog vi hem till patrik igen, vägen var låååång.. och kallt som satan var de!
nej nu tappa jag tråden. iallafall.
festen var väl påväg att sina ur uppe hos tysk också, så de va bara att gå sin väg och sova.
det var iallafall en riktigt trevlig kväll! och tack jenny för drinkarna, även fast jag inte tycker om dom så drack jag iallafall. lite ;)
nu ska jag ta och gå upp i duschen, duscha bort bakfyllan sen blir det brokendreams med jenny och emma, fyfan är redan hungrig! MMMMMMM!
jaja, duschen kallar!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0