hej

den här veckan kommer gå ur fort!
mycket att packa, mycket att fixa, många att vara med + jobb.
måndag (idag): tagit fram lite saker, träffat becca
tisdag: inget planerat
onsdag: OS-natt hos jenny
torsdag: kanske ikea?
fredag: packa sen jobb 21.30-00.30
lördag: packa klart sen jobb 20.45-03.15
söndag: packa klart och se till så att allt är klart sen jobb 19.00-00.15
måndag: upp tidigt, åka upp till sälen, träffa chefen, fixa allt, kolla boendet, packa upp, umgås med tjejerna där.
tisdag: mitt första arbetspass, tidig morgon
jag kommer vara helt utslagen! och jag vill ju inte sova bort sista tiden nu när jag är hemma.
två månader kanske inte är speciellt mycket för andra, men jag har aldrig varit borta så länge!
tur att familjen kommer upp till påsk och hälsar på mig :) för jag vet inte när jag kan ta mig hem.

/ bagare bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0