fredag

jaha, då var det fredag. dom flesta är nöjda och glada efter att ha jobbat hela veckan och få ta helg. men så är det inte för mig. det är nu jag börjar jobba... tråkigt nog. har faktiskt inte alls lust att jobba idag. men sjukan har gått över och jag känner mig mycket piggare så idag blir det jobb 23-03. tror ni det känns bra?

vaknade runt 12 idag, gick upp och slängde i en maskin vit-tvätt för att få min skjorta torr innan jag börja jobba. vad tror ni jag gör?
såklart glömmer jag av att hänga upp tvätten, kom på de nu! när klockan nästan snart är 6. fick lov att hänga upp skjortan på elementet och hoppas verkligen att den blir helt torr till 23. men det borde den väl bli tycker jag.
så? vad har hänt annars idag? ingenting för mig iallafall, har bara legat i soffan, snytit mig, ätit nötter som inte har smakat något pga att jag är så täppt i näsan. varför äta något när man ändå inte känner smaken? tråkigt.
nu ska jag iallafall snart gå upp i duschen, ganska onödigt egentligen med tanke på att jag ska iväg och jobba men jag är så fryssen så en varm dusch skulle göra susen!
jaja, kom gärna och hälsa på mig på jobbet! 23-03
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0