alla fjärtans dag

tjbba tjena halå!
först lär jag ju tacka för igår! jävlar va kul det var! först förfest hemma hos jenny, som alltid är lyckade. körde sms roulette, så om du fick ett konstigt sms av mig igår så vet du nu varför...
runt 11 så drog alla utom jag och ida ner till stan för att dom var uppskriven på nån gästlista. Vi satt kvar hemma i lägenheten och skratta, drack, skratta och drack ännu mer. sen bar det av ner mot stan för oss också.
ner på skrubben först. skit tråkigt, kände inte en endaste liten själ så vi gick ut därifrån och fortsatte upp på s2, grymt med folk!
träffade såklart alla tjejer från klassen, alltid lika snygga! top notch bryyydar
'jaha? idag då. alla hjärtans dag. usch vilken tråkig dag! den här dagen på året måste ju bara vara till för att vi singlar så känna oss så jävla dåliga.. haha nejdå. snyggsexigsingel
blir iallafall jobb idag, får väl servera mat till allahjärtansdag par... om dom inte har nån större fantasi än att komma till donken och äta.
blir iallafall ett långpass, 15-00 PUH! sen hem och sova på direkten!
för imorgon ska jag ju upp och åka till lindvalleeeeen! om det är någon som vill följa med på en liten roadtrip så hör bara av dig! tråkigt att åka upp själv...
jaja. hade gött, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0