I'm sorry

dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag vet.
men jag har haft en super trevlig helg! lördag morgon blev jag väckt av patrik, bästa starten på dagen :) sen stack grabbarna ut i backen och jag och jenny åkte och handlade och fixade lite för kvällen.
klockan 12:00 började jag jobba, superlugn dag på jobbet, nästan lite tråkigt... men timmarna gick och 16:30 gick jag och hämtade grabbarna som hade tagit sig ett par öl i backen och inte kunde köra hem. lite halvrunda under fötterna hoppade dom in i bilen och vi kom hem levande.
när vi kom hem stod jenny vid spisen och maten var klar bara jag kom ut från duschen, super skönt! skulle vilja ha henne här varje kväll jag kommer hem efter jobbet ;)
lördagskvällen tillbringade vi här med öl, spel och skratt. senare på kvällen tog vi oss i kragen och skulle gå till harrys för att ta en öl. men kom vi in?
nej... killarna fick inte komma in med täckbyxor. och patrik hade inge annat med sig. så det var bara att gå hem igen. men det var ganska skönt :)
söndagen var det sovmorgon och bara mys. efter frukosten så var dom sugna på kaffe så vi gick iväg och tog en fika. annars hände det inte så mycket mer, bara pizzalunch innan dom åkte hem.
idag har jag varit ledig och har legat i soffan framför tvn hela dagen och pimplat honungsvatten. min hals är verkligen inte på min sida. hoppas jag blir bättre imorgon. för på onsdag då blir det jobb, och jag vill INTE vara sjuk.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0