fyfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det absolut sjukaste har hänt mig!!!! fyfan va äckligt!
jag vaknade upp för ett par minuter sen efter att jag hörde småljud. en van bondjänta som man är konstaterade jag att det lät som om det gick nå möss eller någonting under huset. jag lyssnade lite till och tyckte att den verkade vara närmare än så
- är den i mitt rum?!
lite försiktigt vänder jag huvudet för att få båda öronen fria. det lät som om den gick på nå mjukt
- GÅR DEN PÅ MITT TÄCKE!?
jag minns inte om jag hann tända lampan eller om det var släckt. jag börjde ner huvudet och jag tror jag såg en mus som sprang UPPE PÅ MITT TÄCKE!!! PÅ MINA BEN!!!!!!!!!!!!!!!  jag hoppade upp ur sängen, slängde täcket åt alla håll, såg ingenting, hörde ingenting. men jag var livrädd!!!!
nu när hjärtat har lagt sig på plats igen så har jag funderat över om det verkligen är sant det jag såg. eller var allt en dröm? jag vet inte, men rädd är jag. och min sovmorgon är förstörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0