Four days

hej!
hoppas ni har haft en bra helg. för det har jag!
som ni vet så var jag ut i fredags, dock inte med rebecca. men jag, elin, oskar, lucas, isabelle, gustav och mathias satt hemma hos oskar och drack lite, spelade spel och hade superkul! slutade med en kort vända på skrubben för att sedan gå och sova.
Lördagen blev det sovmorgon. halv 2 vaknade jag, hehe. lite för länge kanske... men det var skönt! for sedan hem för att fira pappa som fyllde år, det blev några liter julmust och en kanelbulle till frukost, mumma! senare på eftermiddagen så åkte jag och patrik och handlade för kvällen. då det blev matlagning och bara myskväll.
söndagen åkte vi på julmarknad i falun, jag, patrik, jenny, patrik och simon. mysigt, men usch så mycket folk. blev helt yr i bollen! efter en timme ungefär så höll våra fötter på att frysa ihjäl och mina fingrar trilla av. så då tog vi vårt pick och pack och åkte.
helgen har varit fullspäckad och jag känner mig dum att jag inte har hunnit med mer än vad jag har gjort.
that's life
om några timmar bär det av tillbaka till sälen igen, men inte ensam! lucas ska upp och jobba så jag får sällskap i bilen, awesome!! det är så tråkigt att åka själv. så jag kommer prata död på lucas :) vi ska förbi hos becca en snabbis innan och säga hej och hejdå.
i helgen så kommer för hoppningsvis patrik x2 upp. dom ska åka bräda och vela såklart ha någonstans att sova. och vem ställer inte upp då om inte jag? världens snällaste martina. det kommer bli trångt. men vem har dött av de?

och sen har jag ju fått sällskap uppe i stugan. victoria en tjej som ska jobba hos oss har kommit upp. riktigt jävla trevligt med lite sällskap dygnet runt! jag kryper ju på väggarna ibland. tur att jag har pussel som räddar mig.

nu ska jag gå och kolla så att jag har allt med mig
hörs senare om allt går som det ska
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0