#

jag är vaken än. och uret står på 23:15 vid detta tillfälle. kvällen har varit jobbig!
satt och spela spel till klockan blev 19:00 sen pratade jag med rebecca i en stund och huxflux så blev klockan 20:00 och bonde söker fru började. 21:00 blev de efterlyst och lite mer spel.
22:00 hängdes de lite tvätt som jag blev påmind om att jag hade
...chattade lite...
- faaaan jag har inte packat!!
hur kan man va så dum? här har jag gått hela dan, inte gjort nå vettigt. längtat till imorgon för att få åka hem, och har inte ens packat! rev ur garderoben, slängde i nå skit. även fast jag inte har ett skit (kläder alltså) sen stod klockan på 23:00 och jag hade inte ens vart in i duschen. stress stress stress har gjort mig pigg. helt fel!
nu ska jag ta fram boken och läsa lite. ögonlocken brukar bli tyngre då.
hoppas ni har haft en härlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0