Come away with me in the night

godkväll!
om man kunde dö av trötthet så skulle jag ha avlidit nu på stört! herregud... svanhals och sveriges tyngsta ögonlock. dreglar väl snart också.
allt har varit som vanligt på jobbet, lite halvt mycket att göra. sista halvtimmen stod jag och doppade pepparkaksdamsugare i vit choklad. ni vet vanliga damsugare med marsipan? dom ser ut som dom. bara att det är pepparkaksdeg som är doppade med vit choklad. ska ta hem ett par och bjuda familjen på på lördag. tror nog att dom smakar gudomligt. det är ändå jag som har bakat ;)

jag och helen har setat och byggt lite pussel och kollat på skidskytte nu efter jobbet. enda sporten sverige är bra på...
snart ska jag sparka in mig själv i en dusch sen sova tror jag. känns som det nu iallafall.
imorgon blir det jobb från 07:00 till ca 15:30 sen hemresa!! ska bli sååååå skönt att komma hem! slippa sova själv :)
jag har alltid sagt att det är bra att sakna personer. men fan så jobbigt det är!!
stay tuned
10 jag vill, kanske kommer senare. om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0