AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

fyfan fyfan fyfan fyfan fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
jag drog bort byrån och bakom där satt musen!! DET HAR INTE VARIT NÅGON DRÖM!!! JAG HAR INTE SETT I SYNE!!!!! GLÖM ATT JAG SOVER HÄR EN NATT TILL!!!!!! JAG VILL HEEEEEEEEEEEEEEEM!!!! :'( :O
fyfan det är så äckligt, fyfan mitt hjärta är påväg ur mig, jag har sån panik!!!
tänk om den har bott här hela helgen när jag har varit hemma, I MIN SÄNG!! TÄNK OM DEN HAR FÖRÖKAT SIG I MIN SÄNG!!!!!!!!!!!!!! det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt, det är så äckligt!!!!!!!!!!!!!!
mamma mia jag vill inte vara här, jag tänker inte sova här inatt!! råttdödare får komma hit och genomsöka HELA HUSET! jävla äckeldjur!!!!!!!!!!!!
buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
usch usch usch, jag vet inte vad jag ska ta mig till. någon musfälla hittar jag inte heller!!! och chefen kan inte komma, VAD SKA JAG TA MIG TILL?!
fyfan fyfan fyfan fyfannn.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0