<3

dåligt dåligt dåligt.
men jag har jobb att skylla på. jobb och trötthet...

idag har det iallafall vart en relativt lugn dag på jobbet, lite stressigt i vissa stunder men det är så det ska vara! längtar tills det bara rullar på, kund efter kund och dagen bara swishar förbi :)
tidigare har jag och helen varit nere på bolaget och köpt lite dricka så vi klarar av julhelgen, sen har vi försökt startat hennes bil med hjälp av min som tog sin lilla tid. så vi gick in och hämtade yatzy:t och satte oss i bilen och spelade. gick gallant!
imorgon är det iallafall sista arbetsdagen sen åker jag hem!! ska bli så förbannat jävla skönt, utsäkta mig, men det är så jag känner.
först innan det bär av hemmåt så ska jag såklart jobba sen åka runt lite överallt och köpa julklappar :) sen hem till borlänge och till patrik. där han har lämnat kvar alla julklappar han har köpt åt mig, för att jag ska slå in dom, och såklart slå in mina egna. men det är kul att slå in paket så det gör inte mig nånting! så om någon mer vill ha hjälp med det så vet ni vem ni kan ringa ;)
nu ska jag ta och spela en omgång harpan sen lägga mig och sova. då blir det snabbare morgon och klockan står på 04:45...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0