We are going through changes



kom hem runt kvart över 10 igår. 1½ timme mindre än vad gps;en visade. awsome!
stressade som en tok, in i duschen, leta kläder, sminka mig osv osv. pappa följde efter mig och skrattade. stressade mig bara ännu mer! jag skulle raka ögonbrynen med en rakhyvel (som är till för de) och som man INTE ska kunna skära sig på.  men vad gör jag? har ett stort rött märke på ögonbrynet nu. fint.
när jag var klar stack jag och hämtade upp tora, linda och ida. parkerade bilen och fortsatte ner på s1. grymt mycket folk! hade tur att hitta bord ute för två.
tack för en trevlig kväll igår tora :) de där gör vi om på lördag!


you're my favorite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0