tråkiga förmiddagar

jag har insett att min senaste kyss: är något jag längtar efter
jag avskyr när folk: skryter, överdriver och inte är ärliga.
min första vän heter: oj, madde och theres
kärlek är: kärlek
när jag borstar tänderna: tittar jag oftast på mig själv i spegeln och tänker på tandtroll
när jag lagar mat: blir det gott. oftast
jag är rädd för: mörker, ensamhet, grodor
jag är bäst på: få andra att må bra
jag är sämst på: att ljuga
om jag va ett djur skulle jag vara: antingen någon slags fågel eller fisk.
min mobiltelefon är: grå
när jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
bebisar är: väl mysiga
äter: det jag tycker om
dricker: vatten, saft, öl
utbildningar: samhällsvetenskapliga programmet inriktning ekonomi
guld/silver: både&
glass: magnum dubble, piggelin
negativa egenskaper: envis, morgontrött
positiva egenskaper: you tell me
älskar: familj, vänner
musik: allt, just nu: Robyn - Dancing on my own
syskon: två
körkort: ohja
önskebil: vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0