Paper Planes

två dagar kvar


riktigt trevlig kväll igår. 6 sorters olika öl, andra godare än vissa. en som verkligen inte var i min smak var en mörk öl med kaffesmak. gillar man varken mörk öl eller kaffe så kanske det inte är så konstigt, hehe.
satt iallafall inne i ett superhäftigt rum! väggarna var fulla med all slags öl man kan tänka sig. från sverige, norge, ryssland, spanien, tyskland, finland, you name it. ALLT fanns där. sån vägg vill jag ha! till findrickat så blev det en skinka/pesto pizza. suuupergod! synd att man fick så lite sås med bara.. men vad gör de? jag gick därifrån utan att betala. och det var inte meningen! såg det itne förän vi var långt därifrån på en annan krog. sorry :)

ikväll blir det pizza igen, men istället för en pizza så blir det buffe (stavas de så?) :)
vi vann månadens arbetsplats och får därför gratis pizza. härligt! slipper man laga mat idag igen.
efter det blir det att dra till hafjell och titta på när andra dricker. jag själv ska hålla mig nykter för imorgon kommer det bli en lååång och stressig dag. allt ska städas, allt ska tvättas och allt ska packas ner och in i bilen, för på lördag kommer jag heeeeeeeeem! föralltid :) nästan.
jaja. nu måste jag fixa mig och klä på mig. om 40 min sitter vi och frossar. MMMM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0