I'm still an animal

jag är kass. jag vet
men jag har varit upptagen i veckan!

måndag: slappdag med film och godis!
tisdag: var med rebecca och hjälpte henne med flytten, käkade räkor med sötsursås, spelade kula. ni vet som man gjorde när man var liten. ställde upp dom på hög, sen försöka få ner motspelarens "pyramider". jag kan bara säga det att jag var bättre förr... mycket bättre!
onsdag: var och klippte frillan och fortsatte hjälpa becca med flyttlådor. var ut till nya huset, körde 4hjuling, klappade hästar, lagade SUPERGOD kyckling och slängde burkmat som hade gått ut 2007. det var en mysig kväll!

nu sitter jag bara och väntar på att lillebror ska sluta, sen ska vi in till kupolen och leta på skor åt honom.
börjar faktiskt tröttna lite smått på kupolen.. har gått där två dagar i rad den här veckan. 1000 kr på bara kläder. och jag som bara skulle ha skor och jacka. ingenting utav de har jag inhandlat. dåligt martina, dåligt.
bara att hålla tummarna idag.
jaja, nu ska jag ta och klä på mig sen åka.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0