I like the way it hurts

godkväll!
kom för ett tag sen hem ifrån hunderfossens wollybolltunering. riktigt trevligt mår jag säga. även fast alla verkade ha något emot mig idag. antingen blev jag puttad, nedbrottad, pickad i sidan mm. men de är smällar man får ta när man är svensk, inte sant?
de bästa av allt må nog vara det att lokistik inte vann. utan det gjorde höjdparken.
kaxiga logistikare som fick vad dom förtjänade, STRYK! härligt!
nu ska jag ta och sova, tidig morgon imorgon. öppnar kantineriet 09:15. sen är det bara hem när jag slutar 14:30, göra sig iordning sen drar jag och jonas på melonfest. kommer bli grymt!
och önska oss lycka till. det var år sedan jag satt på pakethållare...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0