I don't drink coffee, I take tea my dear

nu ska jag vara flitig här på bloggen. jag lovar!
ett inlägg om dagen, minst. och om det så bara är ett foto, video eller musik.
jag ska inte göra er besvikna.


som ni vet så har jag inte sladden till kameran med mig. men tänkte visa er ändå vad jag åkte idag.




idag var det första gången i mitt liv som jag grät, skrek, skrattade och dregglade samtidigt.
ärligt talat så trodde jag att vi skulle dö för en sekund. den känslan vill jag inte känna igen. eller så vill jag göra det. hemsk, men härlig känsla. jag skrämmer mig själv!

det där var en av många som har stått på dagens karusellschema. riktigt längesen jag lekte av mig och det behövdes. nu har jag energi för resten av arbetsveckan!
nu måste jag sluta tvärt och slå på en låt och läsa lite så jag blir trött.
09:00 står alarmet på imorgon.
godnatt

11 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0