Heartbeats

nedräkningen har börjat.

så. då var högsäsongen på parken avslutad och lågsäsongen kommer sakta men säkert igång. och de märks! det blir allt mer lugnare på jobbet. ganska skönt, men tiden går segt. dock slutar man ju senast 17.30 så man har ju hela kvällen på sig att göra något!
nu sitter jag och väntar på att malin ska komma hit. jonas och hon ska baka scones. får se om dom lyckas, hehe. kan bli mer än intressant!

imorgon ska jag äntligen få sova ut. någorlunda iallafall, är ledig :) men dagen är redan planerad i minsta detalj.
först ska jag åka till banken och hämta mitt bank-kort, äntligen!
sen ska jag ner till dom som har hand om lägenheten och hyran och bråka lite. det är nämligen så att jag har fått ett brev hit skickat där det står att jag inte har betalat hyran för juli, som jag har gjort! jag har kvitto på att betalningen har blivit godkänd, så jag ska trycka upp det i hennes ansikte. nejdå, nu lät jag dum. men rätt ska vara rätt iallafall, inte tänker jag betala hyran två gånger inte! nejnej.
sen klockan 15.00 så är det möte på jobbet.
efter det så vet jag inte vad som händer.
okej, jag ljög om att dagen var planerad i minsta detalj. men halva dagen iallafall!

nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0