Från och med Du

ingen bra natt inatt.
jag vet inte om det bara händer mig, men jag får så konstiga tankar efter att jag har gjort något som kan vara farligt. till exempel som igår när vi var på tusenfryd, karusellen kunde ha gått söndet, vi kunde ha dött.
sådana tankar hade jag i nästan en timme igår.
det är samma när man är utomlands, då ligger jag och tänker på att man kunde ha blivit uppäten av en haj, man kunde ha drunknat. och allt kommer när man ska sova...
så nu hade jag faktiskt tänkt fortsätta äta mina djungelvrål och slå upp boken som jag håller på och läser;
nattfåk, av johan theorin och om jag har tur, sova en stund. jag är helt slut!
vi hörs senare ikväll.
adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0