superfast jellyfish

vela bara kika in en snabbis och säga hejdå igen, för nu lättar jag ankare och flyter mot sälen, lindvallen igen. men nu är det bara två veckor kvar ungefär, sen kommer jag hem. men inte för alltid, nej nej. en månad efter att jag har kommit hem, rättare sagt den 1 Juni så tar jag mina flyttkartonger och far till granlandet norge och jobbar. blir där hela sommaren förutom peace and love veckan, då har jag fått ledigt och kommer hem för att göra borlänge som vanligt igen ;)
ja, nej det var väl bara det jag egenligen skulle berätta. nu borde jag sätta mig och skära upp lite lök och börja med maten som jag ska bjuda tjejerna på ikväll. för ikväll blir det fest igen! tredje dagen gillt! here we come
jaja, vi hörs ses syns.
hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0