hej hopp!

nu är jag hemma igen!
har inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem vid 3. varit nere i huset i ornäs och burit lite grejjer. liiite.
så nu när huset är ute på internet och grejer så kan jag väl ta och berätta att vi ska flytta.... skit tråkigt.
och nej, börja inte gråta än, det är bara ner till ornäs, 1 km ner mot civilisationen. men om någon rik ogift karl läser de här så hör gärna av dig så kan vi bli tillsammans och du köper huset så kan jag bo kvar, tack :)

ska snart åka in till jobbet för att hämta upp jenny, sen ska vi hem till henne och mysa. vi har saknat varandra och har myyyyyyyyyycket att prata om. inte mer än vanligt, men det blir aldrig tyst.
jaja, iallafall. nu måste jag nog upp i duschen och duscha ur sprayet jag har i håret, ser ut som ett kråkbo!
imorgon blir det fest!
tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0