det vilda säsongslivet

nej nu ljög jag, det är ganska lugnt.
var ut igår med grannhuset + vänner. riktigt trevligt! blev nog sista utgången här innan jag åker hem, så det var lyckat. det enda som var skit var väl musiken. men med trevligt umgänge så klarade kvällen sig bra ändå!
idag ska jag färga håret, bild kommer upp senare idag eller någon dag i helgen, kan bli bra, kan bli dåligt.

vad ska jag mer säga? ATT JAG VILL HEM, men ändå inte. vill hem bara för att jag vill vara hemma för att sedan dra till grannlandet. tjäna lite flis!
kass jag är på att skriva, bloggandet börjar dra sig åt de sista sidorna tror jag...

nej nu ska jag kolla om jag har nånting att äta i kylskåpet.
hejdå

tack mamma för hoffmaestro biljetten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0