9 september

det lönar sig! haha
var och fiskade imorse, och medans jag väntade på elin och johanna så fick jag upp två fishes. tror du jag var nå nöjd när jag ringde pappa och berätta?!
den första var på 1,2 kg... jag vet att det inte är mycket, fick det berättat när pappa började skratta åt mig. hehe
och den andra låt på ca 1 kg. men jag blir så glad! bara jag får fisk :D så efter många fisketurer så har jag äntligen fått mig lite fisk!
och det roliga var att i en utav fiskarna så låg två kräftor!! hade ingenaning att gäddor käkade kräftor, HELA! menmen...
nu sitter jag och väntar på att syster ska  bli klar så att vi kan åka och handla. vi måste ha lite mat hemma till ikväll så vi klarar oss.
nu ska jag kila, men kolla gärna bilderna:

första, den andra fick jag inge kort på

äckäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0