8 september

hej hopp!
kom hem från fredrik för en stund sen. jag ehlina amanda petra och självklart fredrik har setat och kollat på idol och skrattat. haha vissa skrattar man ju bara åt. vafan gör ni där?!
vad har vi mer gjort?
jo vi har stått och dummat oss på willys parkeringen i säkert en halvtimme. tutat på eparaffare, volvoraggare och vi HÖLL på att få sällskap! hahaha det var så grymt kul. sen ville vi åka "det spökar i borlänge" men 11 på en tisdagskväll tror jag ingen vill bli uppringd för att låna ut en cdskiva. så det sket sig.
efter ett tag for vi hem till fredrik, kom upp till hans lägehet, men hann knapt ta av sig skorna förän vi åkte igen, dom till petra och jag hem.
så nu ligger jag här och funderar på vilken film det blir idag.... får se :)

imorgon ska jag iallafall försöka komma upp i tid, innan mamma och pappa åker. så runt 9-10 tiden då, hur låter de? när jag har vaknat och ätit frukost så tror jag att det bär av mot uvbergsviken för att fiska lite. har lust med de.
nu blire iallafall film!
tja


fredrik och ehlina. hur söta är dom inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0