8 september

hittade ganska mycket svamp faktist! det blev bara jag och elin som åkte ut och kikade. men nog räckte väl de! hehe. det började med att jag hann gå 5-10 meter upp i skogen då fann jag den första högen med trattkantareller, några meter till, lite mer, lite högre upp, lite mer.  och elin hittade iiiiiiiingenting. så när vi tog bilen tillbaka ner lite på vägen efter en halvtimme- timme så hittade jag en hög med svamp som jag gladerligen gav till henne. så där satt hon och log i någon minut medans hon plockade.
efter en stund så tog vi oss ner en bit till för att vänta på att johanna skulle komma och hjälpa oss. hon är lite mer hemma i den där skogen... när hon kom så åkte vi till ett ställe som hon sa skulle vara bra. OCH DE VA DE! herrejisses va trattisar! super kul att plocka svamp när man väl hittar!
vad tyx?







efter att elin hade släpt av mig här hemma så slängde jag i min lite goulaschsoppa och drog sedan och hämtade upp lillebror. vi skulle nu ta sprutor........ USCH! men de gick bra. ett litet stick bada, den vare klart!
och nu sitter jag här, har nyss kollat klart på: http://kanal5.se/web/guest/roast
VARNING FÖR STARKA OCH HÖGLJUDA SKRATT!
yeye, nu ska jag ta och göra nå vettigt!
hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå usch? du skratta ju åt mig när jag satt där & var rädd?

2009-09-08 @ 18:15:59
URL: http://izabellahedlund.blogg.se/
Postat av: martina

jag tycker det är obehagligt, inte livrädd som du

2009-09-08 @ 18:38:31
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0