7 september

hej hopp!
kvällen har jag tillbringat med elin.
vi åkte hem till fiat och kollade hur han bodde. eftersom han har flyttat till eget. mycket fint! vi köpte med oss lite riskakor och dricka och satt och spelade skippo. jädrans roligt spel de! självklart vann jag båda matcherna...!
efter några timmar så for vi iväg hem, packade bilen och åkte ner till ornäs hamnen för att meta. fick vi något?
- jag behöver inte ens skriva svaret.
men som elin sa: fiskarna ser inte masken.
och det tror jag till fullt på! lite nattmat har väl ingen dött av?
nu ska jag slå på en film, de usynlige ska det heta. låter konstigt, men de kanske är nån norsk film eller nått. vem vet. det visar sig

imorgon blir det skola, halv nio börjar jag sen blir det svamp-plockning i skogen med elin. myyyysigt!
nu blire film
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0