7 september

intervjun gick åt helvete, fast på rätt sätt!
haha ni förstår inte va? men jag kan berätta...
först när jag hade lagt till henne på skype så ringde hon upp mig
- jag råkade klicka fel, skicka igen så accepterar jag dig
okej tänkte jag. skickade ansökan igen, inget hände...
hon ringde upp igen
- jag klickade såklart på fel igen, skicka en gång till så håller vi telefonkontakt så att vi ser att allt går rätt till.
och rätt som de var så kom det fram ett ansikte på dataskärmen. intervjun var igång...!
men den vara inte länge... jag såg henne, hon såg mig, men bara i några sekunder så vi la på och hon ringde upp mig igen
(första gången)
jag såg henne, men hon såg bara mig i några sekunder
- vi lägger på igen så ringer jag upp dig. din bild är helt stilla, skulle vara kul att se dig röra på dig
så vi la på och hon ringde upp igen
(andra gången)
jag såg henne, hon såg bara mig i några sekunder
- nu är du helt stilla igen...
vi la på, hon ringde upp igen
(tredje gången)
NUDÅ!!
nej.. jag var fast på bild ändå, hon var den enda som rörde på sig på camen. hon hade haft fler intervjuer under dagen och alla hade gått jätte bra. men inte min!
men det kanske var bra ändå? då kommer hon iallafall ihåg mig och min intervju!
efter en halvtimme var intervjuen klar, efter mycket stojj och stök! men det gick bra.. tror jag. hon ska höra av sig om jag får jobbet eller inte före den 16 september. så nu måste jag gå och vara nervös i mer än en vecka >< usch! men det kanske lönar sig... eller inte... får se. nu ska jag sluta vela :p VI FORTSÄTTER HÅLLA VÅRA TUMMAR!
nu ska jag mysa lite med katten.
tjatja


Kommentarer
Postat av: jessica holm

lycka till! :D

2009-09-07 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0