6 september

svinit igår?
- ja!
haha, festen hos chrille var helt super! trevligt folk, mycket folk och mycket alkohol. haha allt som hände ska jag inte dela med mig av på bloggen,
det man inte kommer ihåg, har inte skett
för min egen del så blev de ganska lungt igår. tillräckligt med dricka så imorse när jag vaknade upp så mådde jag faktist riktigt bra! skönt.
käkade pommesfrittes och hamburgare hemma hos becca sen åkte jag till patrik och hämtade mina grejjer, sen hem. så nu sitter jag här... har precis druckit ett glas blåbärsdricka. mmmmmmmm! tyvär så blev de inte många bilder knäppta igår... blev bara dom här, och dom får avsluta inlägget.
hoj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0