5 september

utgången igårkväll var heeeeeeeeelt vrickad men fruktansvärt kul! hahaha
det började med att jag elin lotta och bella slog oss ner hemma här och käkade tacos. runt halv åtta tiden så ringer patrik och berättar att han och sofie kommer och hämtar oss om en halvtimme.
:|
där satt vi! jag och elin! fixat håret?
-nej
sminkat oss?
-nej
klätt på oss?
-fifftififfti
vi hade ju precis fått tagit första tuggan av maten också! tror du vi blev nå tressade då? för de blev vi!
det var bara att slänga i sig maten och sminka sig medans andra handen var i håret och pilla! men vi blev precis klara när han svängde in på gården! bara vi hade hämtat upp sofie så åkte vi till bullemyren och hem till micke. satt där några timmar, spelade kort, lyssnade på musik, sjöng och skrattade. verry nice! runt halv tolv tiden så skjutsade hannah ner oss på stan, första anstalten blev s1 för där satt mamma och camilla (mammas bästabästa telefonvän). böt några ord med dom sen gick vi ner till skrubben och satt oss och tog en öl. vi träffade på ett helt rös med ölsugna grabbar som vi slog oss ner bredvid. härliga grabbar! (och ja, självklart kännde vi dom)
efter en öl så var det dags för nästa ställe. - butterfly bar
jajjemen, ner dit. betalade glatt in chrille (hans födelsedag idag) GRATTIS! betalade in han, sen vet jag inte vart han tog vägen :p men men.
när jag nu står där nere och har precis beställt i baren så känner jag någon som pickar mig i ryggen. jag vänder mig om och där står............ MAMMA OCH CAMILLA!!!!! halå?! dom två? sover dom inte???? tydligen inte! haha, vi drog upp på dansgolvet och dansa loss till bra många låtar. för jag kommer ihåg att ölen blev ganska avslagen, hehe.
runt två när baren stängde så var det dags att gå ut. vi tog vårt pick och pack och gick upp för att ställa oss ute och kika lite. efter många ord och mycket skratt så kommer det en herre gående mot oss. och vem är det inte mer än den manliga peter siepern som kommer! självklart så går jag fram och frågar om jag inte kan få ta ett kort på han med mamma och camilla. han ställde glatt upp, så här är årets kort:

vad ska man säga mer än att de är underbart?

haha. efter den händelsen så packa vi väskorna och åkte hem. det blev en liten nattistacos innan sängen, sen sov jag som ett barn...

här är lite mer bilder sen igår

patriks ödla som har en annan färg och form på svansen för att den
har tappat den

dan & jesper

niklas

chrille & elin

dan jesper & niklas

mamma & camilla på dansgolvet

vi

mamma & camilla

dan råka sätta sig
på nå blött.
vad tror ni han satt sig på?

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0