30 september

hej hopp!
vaknade av att mamma ringde mig runt en halv tolv idag, klev upp. satte på mig promenaduneformen och gick ut och gick! en och en halv timme var jag ute! hur skönt som helst!
när jag kom hem så fixade jag lite bilder till er på mina nya kläder jag köpte igår, så dom kommer ni får se idag.
sen åkte jag mamma albin och bella in på kupolen och kikade lite. köpte vinterkläder åt lillebror, och dom andra flickorna köpte lite kläder. jag själv fick vara utan, för jag slösade igår!
så, här är kläderna:
i'm in love


skjortklänning från H&M

tröja från H&M

byxor från stadium

super skön halsduk från stadium

superduper!
ikväll blir det att mysa med victoria och hennes klasskamrater.
härligt härligt!!
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0