3 september

jaha, här sitter jag nu exakt sex timmar sen sist jag skrev ett inlägg... trött som bara den! vad ska man upp och göra såhär tidigt när man kan ligga och sova, hade skönt i sängen?! har inte kommit på de där med att det ska vara skönt att gå upp ...
sitter iallafall just nu och äter frukost, tyvärr så fanns det inte mycket pålägg som föll för min smak så det fick bli en falukorvsskiva och gurka på mackan. inte helt fel de heller! och till de en kopp te... men jag märkte nu när jag drack att jag har låtit påsen ligga i för länge..... de blir så beskt då, usch! >< men tevattner tog slut, så vad gör man? får se om jag orkar fixa nytt :p
- nu blev man utan sista korvskivan på mackan också... mia satt och kollade på mig med sina kattögon så vad ska man göra? klart katten ska få lite körv!
nu ska jag ta den sista tuggan och gå och kolla efter kläder.
komihåg vad jag skrev inatt, RIIIIIIIIIIIIIIIIIING, SMSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0