29 september

som alla vet så går jag i skola och läser samhällskunskap.
för någon dag sen, om det kanske var igår så sa syster till mig vid matbordet att jag hade fått hem ett csn-kort. tänkte inte mer på det för jag har ju haft det i alla år i gymnasiet.
men idag när jag öppnade brevet och mamma läste det så står det såhär:
Därför får du CSN-kortet:
CSN-kortet får du som läser på gymnasiet, komvux eller folkhögskolan och har studiestöd från CSN.

- betyder det då att jag får 1050:- imorgon?
om det skulle vara så så är det ju helt fucking underbart!
en tusenlapp till i fickan är ju inte helt fel. hoppas på att det är så! :)
nu ska jag gå och äta lite makaroner och köttfärssås! mmmm

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0