26 september

gårdagskvällen slutade med andningssvårigheter och svidande ögon

japp... nån jävla idiot kastade in tårgas på dansgolvet på flamingo. det är det jag har sagt! det suger att dansa, tacka vettja skrubben!
jag kunde först inte andas och sedan kom den stickande känslan i ögonen. jag trodde jag skulle bli blind! så daniel hjälpte mig nerför trappen och skickade ut mig medans han hämtade jackan. jag kunde inte se, kunde inte kolla, det bara stack i ögonen hela tiden! har aldrig varit med om någon värre smärta. fyfan!
efter att både ehlina och kim försökte hjälpa mig med vatten i ögonen osv så gick det över. sakta med säkert... jag var rödsprängd i ögonen, ont i halsen. men jag lever och har synen kvar! för ett tag så trodde jag helt säkert att min syn skulle försvinna!
idioten som gjorde det skulle jag personligen villja ta ett snack med! grrr!

men utöver äventyret på dansgolvet så var det en extremt lyckad kväll! först skrubben, sen liljan, och avslutligen flamingo, som man kunde ha skippat men ändå :) riktigt skön kväll!
vad dagens kväll bjuder på väntas och ses. ska iallafall jobba från 4 till 9, hem och äta lite grillat + efterrätt sen vet jag inte vad som händer. blir att tare piano iallafall :)
nu måste jag kila!
hörs sen
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0