24 september

hej på er!
har jobbat hela dagen idag, 15.00-00.00. trodde att det skulle vara ett drygt pass, men det var ganska skönt! timmarna flöt på bra och vi hade inte så mycket att göra. ganska skönt.
när jag slutade och skulle sätta mig i bilen ser jag det jag inte vill se, eller kanske jag ville se det ändå, vet inte för vill både ha längre sommar men ändå vinter. ni förstår?
iallafall, jag fick lov att gå ut och skrapa rutan! tyckte det känndes riktigt sjukt! men jag förstår, det har ju varit griskallt ute idag! så nu får man väl börja göra det varje morgon också...
menmen. nu ska jag ta och slå på en film och sova. imorgon är jag ledig så då ska jag ta och fixa lite grejjer inför helgen. riktigt nice!
sov gott!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0