23 september

godmorgon!
vaknade upp idag och såg solen lysa in genom fönstret, en perfekt dag för en morgonpromenad! satt på mig kläderna för att gå ut men märkte då att mor min hade tagit dom skorna jag måste ha, inte för att det gör något. kan gå utoch gå ikväll istället när hon har kommit hem, men nu när jag var så sugen så stack de... men men :)
så idag, vad händer?
jag ska följa med lillebror när han ska klippa sig halv tre, då även jag ska beställa klipptid. och jag lovar er alla läsare, det kommer bli förändring den här gången! syster vet vad jag ska göra. men jag tror hon är den enda. mamma har gissat på lite saker, men inte lyckats gissa rätt. jag är nyfiken på hur jag kommer se ut, har kollat runt på internet på lite frisyrer, så jag har några att gå på. men ni kommer inte få se ;) det får ni göra när jag är klar. wiho! hoppas ni blir nyfikna. för jag är de!
just nu sitter jag och kollar på medicinska sensationer på tv4 fakta. grymt bra kanal dedär! mycket intressanta program.
nej, nu ska jag ta och byta kanal till trean och kolla på top model! synd att inte pappa var hemma så jag kan få lite sällskap medans jag kollar, han som tycker det är såååååå roligt ;) haha.
hade bra nu så hörs vi senare!
tjatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0