22 september

fyfan dagen kunde inte ha slutat värre!!!
jag hittade mobilsladden och tänkte att jag skulle lägga in bilderna på datorn för att sedan visa er lite bilder. men vad händer?!
jag sätter in sladden i datorn, exakt som jag har gjort förut, men ingenting kommer upp. jag klickar in på "den här datorn" för att trycka upp mappen på det sättet, men ingenting fanns där...! då ser jag MED SKRÄCK hur en liten ruta kommer upp i högra hörnet av datorn där det står:

drivrutiner installeras

NEJENEJNEJENEJENNJENENEEEEEEEEEEEEJ!!!! det var det han sa på telefonbutiken att man INTE skulle göra!!! DÅ LÅSER SIG MOBILEN IGEN!!!! jag försökte avbryta med det gick inte!!! det gick verkligen inte!!
så jag rycker ur sladden fort som bara fan! trycker in en knapp på mobilen och alls ser helt korekt ut!
men skenet bedrar...........
precis när jag skulle gå in på smsikonen och skriva ett sms så står det: tjänsten ej tillgänglig
VA?!?!?!?!?
jo visst fan hade mobiljäveln låst om sig!!!! åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!!! ÄR SÅ FÖRBANNAD!!
nu så fort jag får lön så måste jag in och låsa upp den IGEN, suck!!
nej fyfan, usch va arg jag är!!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0