22 september

hoj!
kom nyss hem från en vända på kupolen med lillasyster
hon köpte en jacka, riktigt fin! jag själv hittade en kepa och mjukisbyxor. men köpte dom dock inte, har inge pengar till de... får bli när lönen kommer :)
när vi kom utanför h&m så står det två 13-14 åriga killar och ropar mig en fråga
- tycker du det är snyggt med snoddarna?! (och pekar ner mot deras ben som är inlindade i snoddar ända upp till knäna)
jag kollar på dom med ett fint litet leende och säger glatt:
- skitfult!

varför dom fråga mig vet jag inte? men jag fick då äntligen säga som jag tyckte iallafall. för er som inte vet vad jag menar med snoddarna så kan jag visa er en bild


skitfult

nu ska jag ut och promenera med lillasyster,
sen blir det potatis, köttbullar och hoppas på brunsås!
(men helst skulle jag vela ha haft lite sill och potatis, mmmmmmm så gott!)
tjatja!

Kommentarer
Postat av: EH

men det är ju så heeemskt!!!

2009-09-22 @ 19:12:07
URL: http://emmahult.blogg.se/
Postat av: martina

skojar inte! fyfan

2009-09-22 @ 23:46:15
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0