21 september

hej halååååååå allesammans!
varit i skolan idag då.. tror ni det hände nå kul?
- för det gjorde de! haha
vi satt och pratade om att regeringen bestämmer i sverige osv. med lagar åh hela fadderuttan. då räcker en dam upp handen och frågar, och än en gång.. jag ljuger inte. såhär sa hon:
- är det dom som bestämmer vilken kung vi ska ha också?
VA?! kvinna vad är det du säger?! haha. jag flinar bara jag tänker på det! och inte nog med det. jag kunde knapt hålla mig i klassrummet. någon enstaka tår rann nerför kinden och skrattet smet ut mellan läpparna. haha! jag säger då de!
egentligen är det ju ganska bra att jag går i den klass jag går i, har ju extremt kul åt dom andra iallafall. haha

menmen. annars idag har det inte hänt så mycket. satt kvar i skolan i ca en timme och skrev lite, åkte hem och hämtade upp lillebror, åkte och fiska.. hade tyvär ingen fiskelycka idag, snarare tvärt om! fastnade ett tiotal gånger och röck av två drag. bra jobbar..... men så kan det gå!
nu ska jag ta och tvätta av mig sminket och skjunka ner i soffan igen. imorgon blir det tidig skola; 08.30!! PUH!
hörs kanske senare
baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0