20 september

ojojoj, här var det inte uppdaterat kan man säga!
som ni vet så skulle jag åka och hämta mamma och pappa i gälve igår kväll, men det blev inge!
så jag och daniel satt oss hemma hos han i hans soffa och drack lite öl, kollade på film med hans familj, sen skjutsade hans ursöta mormor in oss till stan vid halv 12.
vi stack in på skrubben, tog ett nyp och for sedan konstigt nog upp på flamingo, men tro det eller ej, shit vad kul jag hade! haha
kom hem vid 3 då var det bara att lägga sig ner i sängen på en gång...
kvart i ett började jag idag, förbannat trött! och bakis... men det är smällar man får ta! dagen har gått i ett hela tiden, nästan inte en enda lugn stund... men jag kom hem levande iallafall :)
blev bjuden på varma mackor som far min hade gjort, han är bra på att laga mat han!

nu ska jag ta och slå på en film sen sova, för imorgon blir det skola!
och jag kommer inte kunna ta bilen för den är helt tom i tanken. så imorgon blir det buss... DET var längesen! det dryga är dock att bussen går 9 och jag börjar 20 i 11. så om någon är vaken då och har tråkigt, så ... RING

jaja nu ska jag kila!
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0