2 september

har precis kollat klart på filmen: nyckeln till frihet
sjukt genomtänkt och bra film! ett under att jag inte har sett den förut, utan de var första gången idag... :o men sånt händer. man kan ju inte ha koll på alla movies...
klockan är nu halv ett, trodde inte att jag skulle vara vaken så länge men jag kunde verkligen inte stänga av filmen, och den som har sett den förstår mig.
men iallafall, ett litet och snabbt inlägg hinner jag med innan jag sluter mina ögon för kvällen.
jobbet gick bra, inte så mycket folk, timmarna gick fort!
efte de så tog jag och becca en liten burgare med varandra och pratade om hur våra arbetsdagar hade varit, och för att sammanfatta våra tillsammans så måste jag nog säga:
- snabbt
imorgon bitti så drar jag till vår huvudstad estocolmo för att kolla in regeringen. undra hur det kommer gå!? jag vet ju knappt vad vår........ ja härligt martina.... nu kommer jag inte ens på vad namnet heter på de han är!
ja ni märker ju.. vad ska jag dit och göra!?
eller det kanske är lärorikt!? jaja, vad vet jag. det visar sig imorgon
mitt tåg går 07.52, så den som har tråkigt, SLÅ EN PLING! för jag kommer ha tråkigare en den som har de tråkigast, förstår ni hur tråkigt jag kommer ha de då?! och ring föresten hela dan, om jag lägger på i örat på mig så pratar väl läraren eller nått...
skulle inte förvåna mig om det är mamma som ringer först av alla och säger något i stil med:
- du får inte svara i mobilen när du är med klassen! den ska vara avstäng!
men min mamma är go hon! och självklart kommer jag inte, som jag sa, att svara när vi är upptagna med annat, mobilen är på ljudlös :)
jaja nu måste jag sova, det blev inte ett sånt kort inlägg ändå. eller lite kort, men inte för kort, lagomt att läsa lixom, förstår ni?
jag kan inte sitta här och vela, då kommer jag täcka ett helt A3 papper (för det är väl större än ett A4?)
nej gerej nu!!!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0