19 september

fyyyyyyyyyyyyyyy vad trött jag är!!!!
kom hem halv 4 igårnatt efter alla körningar hit&dit... och det får man straffas för idag...
åker snart till jobbet, börjar 11 och slutar 8, sen efter att jag har jobbar 9 timmar så ska jag sätta mig i en bil och åka och hämta upp mor och far med sällskap i gävle.... jag kommer vara helt död när jag kommer hem inatt! usch! men vad gör man inte?
kvällen igår var annars riktigt rolig! inte på dagisfesten som jag var på först, men åkte istället till daniel och satt mig med han, kim och robbin, sen när jag skjutsat lite folk så gick jag och satt mig på skrubben med adam och jesper.
haha och adam gjorde världens grej igår, haha!
ni som har varit på skrubben vet vart toalettarna finns. där satt vi på barstolarna, just då han, jag och hela torsångs if som vi sa igår :p men iallafall...
då sitter vi där och adam tänkte att han skulle kasta i en krona i en flaska men kom på att hålet på själva flaskan är för litet så han skulle testa på något större som eventuellt var på bardisken. vilken ide kommer han på?
JO!
kassan öppnas (och den är en bit ifrån vart vi sitter, iallafall nästan hela själva bardiskens längd. så adam tar i allt var han har och studsar kronan först i bardisken som sedan flyyyyyyyyyger rakt ner i enkronefacket i kassalådan som hon stänger igen en sek efter!!
adam ställer sig upp och vrålar medan jag över min förvåning att han klarade det klappar mina händer, men vad sker?
- VAR DET INGEN SOM SÅG VAD JAG NYSS GJORDE!?!?
blickarna inne på baren dras mot adam men dras sedan tillbaka lika snabbt...
- VAR DET INGEN SOM SÅG ATT JAG SATT KRONAN I KASSAN?!?!?
- jo jag hörde att det skrammla till, sa några
men så besviken kille som kom ur de där övernaturliga glada har jag aldrig sett någongång! haha
- martina!!! du såg väl?! säg att du såg!!
- ja jag såg adam, men jag tror jag var den enda...
ojojoj vad ledsen karln blev! här har han precis gjort världens grej (tyckte han) och iiiiingen såg det förutom jag! och då ska jag säga att det var fullsatt inne på de lilla skrubben ändå..!
så.. bara för att ingen såg och att han nu visste att han kunde göra det så skulle han såklart bevisa det för dom andra också. tror ni det gick bra att sätta kronan  igen?
- nej... jag tror han kastade 4-5 gånger men ingen träffade..
så istället för en jag-har-aldrig-sett-en-sån-gla-pojk-någongång så blev det istället en besviken adam...

- man ska aldrig göra om sådana saker. plötsligt händer det!
nu får jag sluta skriva, för nu ska jag åka till jobbet och köpa mig en tropicana pure premium orginal orange juice!
hare så ses vi! förmodligen inte inatt för det blir nog att åka hem och sova på eeeeeeeeeeeeen gång!
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0