17 september

hej hopp!
hann tyvär inte uppdatera innan jag stack iväg igår. för det blev himla stressigt!
klockan var som sagt tre igår när jag skrev de senaste inlägget och då satt jag här, i morgonrock, oduschad m.m. en halvtimme senare (runt halv fyra) så pratade jag med tora och blev medbjuden till locus på grillfest. då jävlarns fick jag bråttom! klockan fem skulle man vara där, sminkad, påklädd, dricka och någonting grillbart med sig!
och kläderna som låg i tvättmaskinen? jaa mina kära läsare... dom var såklart pissblöta. hann inte ens hänga upp dom så det har jag gjort nyss... kanske man kan ha på sig något fint ikväll om det blir som man hoppas på... you don't know!
men iallafall... kvällen igår var helkul! mycket skratt och trevligt folk! gitarr och sång, underbart! vid 11 tiden så åkte vi ner och satte oss i baren på tenoren. har aldrig vetat att det har funnits en bar där, men det var bara för högskolebarn eller nått liknande... vid midnatt så tog vi vårt fick och pack och åkte ner på stan. jag själv, som inte är någon dansmänniska ville såklart inte gå upp på flamingo... men vad gör man inte för lite gott sällskap?
kvällen slutade iallafall som man hoppats på. får se om dagen idag blir som man hoppas på, det väntas och ses... :)
nu ska jag göra lite mat, och is finns i frysen, härligt martina!
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0